En flummig kväll med Skurt.

I söndags sov jag över hos Kuttis, jag hade nämligen bestämt mig för att städa hennes rum eftersom hon inte vet hur man gör!:)

Innan vi begav oss dit tog jag mig en dusch och orkade därefter inte ta på mig "riktiga" kläder eftersom det skulle bli så mycket att bära då jag även tagit med kläder för morgondagen också, jag gick helt enkelt hem till henne i pyjamas..eller ja, sovkläder iallafall.

Och detta ville jag genast föreviga så Kuttis fick ta lite bilder på mig och min sexiga outfit, men den fotografering fortsatte även i min port, på väg till Norrgården och i hennes lekpark!

Helt enkelt en flummig kväll med Kuttis(Skörtis).

















Som sagt, det blev en del bilder och de delar jag gärna med mig av.
Man ska bjuda på sig själv har jag hört!?:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0