6 maj

Tjollahopp!:)
Oj, det är redan maj...

Igår åt jag middag hos Skuttis, det var hennes "matlagar-dag" så hon bjöd på köttfärssås och spagetti.
Det var gott, fast hon hade i paprika och det gillar jag inte!:P

Sedan laddade vi upp våra fantastiskt sexiga bilder på facebook, de som jag även laddat upp här i bloggen. Vi var båda utmattade efter maten och såg därför på ett avsnitt av "Flash forward" innan jag snodde med mig en film, "Tretton" och begav mig hemåt!

Jag var väldigt trött igår, konstigt eftersom jag inte varit alltför aktiv. Men inte gör det mig något, det blev bara lättare att kliva ur sängen imorse. Skulle nämligen ner till husläkaren och eftersom dem har ett så knepigt system så måste man ju vara där mellan 9-10 för att få hjälp, sen kan man få vänta i evigheter dock.
Inte kan man få en tidsbokning om man ringer heller, de råder en att komma ner morgonen därpå istället..
Det bör de ändra på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0