Virus?

Valborg kan jag inte säga var allt för intressant då jag gick och la mig löjligt tidigt, eftersom Ica hade sin fantastiska inventering i lördags. Men jag och Kickoo gick iallafall över till (Krullet?:P) och M-lii där även Sandra, Maria och hennes "man" Lars var:) Vi smådrack lite alkohol vi hade över sedan tidigare partyn, men ville inte härja loss eftersom klockan skulle ringa 06.45! Kuttis tittade in en liten stund innan vi tackade för oss omkring 23-tiden. Det blev som sagt en kort valborg, trevligt dock:D

Men nu över till något mindre roligt..

Min uppdatering har inte varit den bästa de senaste dagarna måste jag säga!
Men jag har något att säga till mitt försvar, faktiskt:) Det är nämligen så att jag misstänker virus på min dator, den har varit långsam trots att jag har rensat den från onödiga saker, musen har rört sig själv och ibland låter den som en orolig mage!

Men det var för 2 dagar sedan när jag upptäckte att min blogg hade ändrat design samt textfärg och typsnitt som jag blev säker på att det var virus i datorn.

Jävla skit!

Ibland hatar jag fan datorer men samtidigt är det nästintill "the love of my life" hahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0