Daa wiikänd

Det har varit en mycket behaglig helg, på fredagen blev det middag: fläskfile, "pommes", bea och sallad hemma hos Krille och Emelie. Det fick bli några glas vin till maten, vitt vin :)

Det fattades å andra sidan 1 stol i deras hem så vi fick ta med Kickis barstol, jag satt alltså 30 centimeter högre än alla andra vid bordet. Hertinnan på täppan, eller?
Dock blev det lite jobbigt att sitta som en giraff så jag använde vinboxen som "extrabord", smart vaaa.
Vart får jag allt ifrån?? ..vvinet!

Igår tog jag det bara lungt, det var behövligt för jag var så trött så jag hade kunnat slockna redan vid 19-tiden.
Jag såg på "Liar liar" med Jim Carrey, sedan blev det en mord&pangpang film som jag iinte minns namnet på..den var iallafall sevärd! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0