Ingen bra egenskap.

Jag kan ofta komma på mig själv att jag utåt ser ut som om jag lyssnar och hänger med men att tankarna är någon helt annanstans, det hände idag. Jag känner liksom hur ögonen blir tomma och stirriga.

Det är inte det att jag är ointresserad av vad som sägs, jag tycker att det hela är väldigt intressant.
Men jag tror att jag har någon form av koncentrationsvårighet, jag hade samma problem i skolan, jag var med på lektionerna men i efterhand märkte jag att jag inte hade en aning om vad som sagts..
Det är ingen bra egenskap.

Dock kände jag mig seg redan från början av mötet och lyckades hälla i mig två koppar kaffe så nu lär väl inte jag kunna somna i första taget!

Och jo, det var avslutningskväll med Kvinnojouren så dem bjöd på glasstårta och pratade inte bara om organisationen och vad arbetet som jourkvinna innebär.
De bad mig kolla på "Jourkvinne-schemat" för att se om det var någon vecka som passade mig och på den vägen kom Asienresan upp.
Fick även reda på att ena kvinnan på Kvinnojouren är mor till min granne, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0