Inställt?

I tisdags ringde dem från kvinnojouren och ställde in tisdagens möte pga ovädret som höll på att dra in. Dem sa även att vi som var intresserade var välkomna på söndag klockan 13.30 (alltså idag) för att träffa kvinnorna över en fikastund i lägenheten.

Så klockan 13.00 går jag ner mot centrum, det regnade så hela jag kände mig som en vattenpöl när jag kom fram till Ica. Jo, jag gick till Ica innan eftersom jag hade fått något från Posten, som jag förövrigt inte visste vad det var (Det visade sig vara mitt Ica-Bankkort).

Jag var fortfarande en kvart för tidig, märker jag när jag går ut från Ica - Jag går in på Konsum för att fördriva tiden och det blev även så att jag köpte "Actimel" :P



Nu går jag till lokalen där det var sagt att vi skulle mötas, är 6 minuter tidig och det är kolsvart på kontoret.
Jag stannar kvar i tio minuter men ingen kom, så jag gick hem.

Det är inte heller någon som har sökt mig under dagen!? Lite konstigt, tycker också att det är konstigt att ingen är på plats så kort innan tiden som är sagd, ibland kommer folk tidigare, på minuten eller sent..men dem bör inte räkna med att man är sen :P eller? haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0