Långsemester med stopp i bl a: Laos

Idag efter lunchtid begav jag mig hem till sjuklingen Kickoo på Centralvägen, får jag feber så får jag helt enkelt det! Kuttis kom förbi efter jobbet, det var länge sedan man lekte med henne, hon hade ett blått lillfinger och det såg inte så behagligt ut.

Men det var ju inte det som var poängen..
Nej, vi har suttit och kollat vad det finns för intressanta aktiviter i de olika länder vi ska besöka, förutom Thailand.
Det spar vi till nästa gång efter som det sannerligen finns oändligt med utflykter och annat skoj:)

I Laos ska vi prova på "Tubing" i Vang Viang, vilket verkar skithäftigt.
KOLLA!




I Laos ska vi stanna två veckor, enda måstet vi vet på rak arm är denna "Tubing".
Resten får visa sig på plats, som vi har sagt nu åtminstone!

Vad vi ska göra på våra andra "stopp" och vart det blir spar jag till lite senare ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Asså ni kommer verkligen få er eran livs resa! Så fantatastiskt! Kommer verkligen saknar er, allihoppa, även om det kanske inte gäller för alla tillbaka, Kollade på massa bilder från Cypern och Turkiet, tjejer shit alltså vilka minnen.



Men jag tror ni hinner åka innan jag kommer hem, lr när åker ni? Jag kommer ju hem den tionde januari, så då blir det typ sammanlagt nästan nio månader man inte ser er på, mina fyra månader här och ni skulle vara borta i fem va? Helt galet! Trist men gläds för eran skull :) Kul att du äntligen vet att du oxå kan haka på Alles ;) Se bara till att ni vaccinerar er ordentligt. PÖSS

2010-11-14 @ 19:03:52
URL: http://johannawictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0