One weekness

Nu har jag precis kommit hem från Fornminnesvägen, jag har även fastställt som så många gånger tidigare att jag är mörkrädd!
Och den där Fornminnesvägen är en obehaglig sträcka att gå, tittade in i nästan varenda bil för att se om någon satt där och "väntade på en ensam kvinna påväg hem".



Haha, jag vet! Töntigt tycker ni. Men alla har vi svagare sidor :)


Vi såg som sagt på "Inception", jag såg den för andra gången och inte blev jag mycket klokare för det!
Någon som är klok nog att förstå filmen i minsta detalj kan ju kanske vara gullig och förklara..

Nu är jag trött och jag har en finne på läppen, mycket snyggt.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter onekligen väldigt attraktivt!

2010-11-09 @ 21:12:56
URL: http://johannawictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0