Shrek!

Ikväll har jag umgåtts med Sandrah och Tobbe, katten var trött och bet mig bara en gång.
Det slank ned några ostbågar, popcorn och lite sprite! Bra filmkäk :)

Vi såg på "Skrek-forever after" haha, den var rätt bra. Det var länge sedan man såg på barnfilm!
Tänka sig, vad mysigt det kan vara.





Imorgon är det bland annat ett tandläkarbesök och en vinterpromenad med Sandraat som står på schemat ;)

Snart ska jag gå till sängs, upptäckte att jag hade en tidig tandläkartid.
Förövrigt är det svinkallt så jag ska vrida upp elementet på högsta och hämta två filtar till, vill heller inte ta av mig "Hard rock cafe" tröjan jag har på mig, jag har redan gåshud.

Godnatten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0