Spontanbesök

Jag och Kuttis gjorde sällskap hem från Kicken efter lite reseplanering och en utsökt wokmiddag med marinerad kyckling! Mmm..

Jag hade halva mitt rum i hennes hushåll tror jag, två påsar, min väska glömde jag där häromdagen (medvetet dock, av ren lathet) och sen hade far bett mig att hämta hem min cykel innan den frös fast :p
Skuttisen fick rulla cykel och jag vara "fullpackad".. kändes det som.

Väl hemma slår jag mig ner vid datorn, hinner inte mer än värma upp stolen innan det ringer på dörren.
Det ringer ALDRIG på dörren här, jävligt död trapp.
Det var min vän Johanna som ville dra med mig på en sväng i Pierre's nya bil, vi åkte och lekte lite med hennes nya kattunge och svängde förbi Hägernäs-donken. Tobleroneglassen var god! :)



Nu ska jag packa väskan inför imorgon. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0