Strange, yes ;)

Märkligt hur trött jag är.

" Idag har jag inte gjort någonting, jag gjorde det igår också men hann aldrig färdigt"
Ja, men typ.. för jag gör ju faktiskt inte så mycket.

Idag har jag bara lagat mat och ringt en massa samtal, som är värt att nämna vill säga. För att jag vaknade, åt en äggmacka och tittade på "Våra bästa år" är väl kanske inte det mest intresseväckande raderna i en blogg?:P

Men jag tror att det är självaste vintern som gör mig trött.
Det börjar ju bli mörkt redan klockan 4, om inte tidigare!

Nu sitter jag och kollar på "Dear John" IGEN! ;) Och snart ska jag bada, ska bli härligt för jag fryser som jag vet inte vad.

Klädsel just nu:
Mjukisbyxor
Två par strumpor
Raggsockor
Två tjocktröjor och
en t-shirt

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg



sv: superkul att du är med i dagens blogg :D

2010-11-10 @ 20:17:48
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0