TRAILERN, verkar inte vara den gosigaste film jag sett iallafall

Det är inte speciellt varmt ute, det vet jag om. Men trots det är det skinnjackan jag tar på mig när jag ska någonstans, inte den lägligaste klädseln. Det är skevt någonstans bland hjärncellerna!

Jag är nyss hemkommen ifrån Sandrah och Tobbe, vi har sett på en film som heter
"My moms new boyfriend"



Dem berättade också om två filmer som verkade helt störda, så nu blev jag nyfiken och tänker kolla lite trailers.
"Mum and dad" och "Human centipede"


Kommentarer
Postat av: S

Nejnej och nej!! Stäng av dem filmerna... Försöker fortfarande förtränga Human centipede. Den andra stängdes av efter tre minuter Haha

2010-11-25 @ 23:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0