En kväll i stan, mycket ovanligt!

Hallå alla glada människor!? :)

Idag har varit en rätt skön dag. Som vanligt har det inte hänt alltför mycket men har inte haft så mycket tid som vanligt xP Haha.

Jag åt lunch, tog mig ett underbart skönt bad och spelade lite spel under tiden.
Sedan var klockan helt plötsligt 14.00 och nästan tid för att röra sig.

Jag slog på TVn och fördrev den sista timmen med "extreme home makeover" :)


Nu sitter jag hemma hos Kickoo och vi ska snart bege oss mot Kuttis för att sedan knalla vidare mot Allévägen där det bjuds på middag denna fredag! Trevligt värre :D
Spännande att se vad det bjuds på :)

Efter middagen väntar en (hel)kväll inne i stan, med besök på Cybertown och Biljardpalatset.
Kan ju bli en kanonkväll det här.

Sedan drar vi oss tillbaka mot sköna gröna Vallentuna för att sörpla i oss några vinglas :)



Ha en trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0