...

Jag börjar bli lite smått orolig angående mina studier som skulle ha påbörjats igår.. dock har jag inte fått hem min lärobok ännu och det är lite knivigt att börja utan den, eller vad tycker ni?

Jag fick låna en mattebok av min syster, men den visade sig vara gammal för det var fel ISBN-nummer.

Jag försökte kontakta min handledare igår två gånger, både per telefon och mail. Men han har inte hört av sig tillbaka, jag börjar bli lite orolig för att bli återbetalningsskyldig till CSN.
Kan människan vara gullig och höra av sig tillbaka??

Nu ska jag strax springa iväg till gymmet för att möta upp kusinvitamin, sedan blir det "middag" (om man kan kalla en halvvarmakoppen för middag) och sedan utbildning hos kvinnojouren som jag inte är det minsta sugen på för tillfället! Segt, är inte på föreläsningshumör.


Jag och Kickoo upptäckte förövrigt nyss en kanonbra låt att ligga till, man kan köra till takten liksom;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0