It feels like it´s time to get something done..

Idag hade jag och Sandra planerat att besöka Täby för att anmäla oss till kurser på Komvux. Vi hade även tänkt samma tanke igår men då hade "Kunskapscentrum Nordost" stängt för dagen, det visade sig att de endast har öppet 2 timmar om dagen, märkligt.

Men iallafall, jag och Sandra hade tänkt svänga dit idag istället. Men då kommer Sandra på minuterna innan att hon redan har ett konto hos dem och inte ens behöver åka dit, så jag ska åka dit imorgon istället (kom på att jag hade glömt mina betyg hemma ändå).

Jag måste få någonting gjort och jag har bestämt mig för att börja med antingen matematiken eller engelskan som jag båda två har IG i, tyvärr..


Jag gjorde även ett försök att skriva in mig på arbetsförmedligen alldeles nyss, dock har jag försökt samma sak tidigare. Så nu gick det inte igenom eftersom mitt personnummer redan var registrerat i deras system. Proceduren blev genast krångligare! *suck*

Kommentarer
Postat av: syster yster

Heja Sandra!! Ibland har man väldigt oflyt men fortsätt!! Kram

2010-10-07 @ 05:29:09
URL: http://martalouise.zoomin.se
Postat av: Alexx

Ja, jag har fastnat!!;D men det kommer förhoppningsvis nu snart!

2010-10-07 @ 16:32:17
URL: http://newbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0