Onsdagkväll

Kul onsdagskväll, eller kväll överhuvudtaget. Strax efter tacosmiddagen sätter jag mig och fortsätter lite smått med matten. Pappa sjönk ihop i en djup sömn och okuperade därmed datorrummet, kul! Vi har ju liksom bara en dator i det här hushållet. Jag har sysselsatt mig med att diska, plockat undan och sett på "Wallander - Skulden" :) klockan 22.00 ska jag titta på "Kungarna av Tylösand":p och vill bara påpeka den usla meningsuppdelningen i inlägget, men jag bloggar från mobilen. Och är inte haj på hur allting funkar! ;)

Kommentarer
Postat av: syster yster

Somnade han inte i soffan?? Har han slutat med det, hehe?!

2010-10-14 @ 06:05:18
URL: http://martalouise.zoomin.se
Postat av: Aless

Det brukar vara soffan på kvällarna och sängen på nätterna. Nu var det ju dock tvärtom! Och jag orkade inte slå på datorn igen när han vaknade vid 21.30 :P

2010-10-14 @ 11:10:45
URL: http://newbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0