Ooopsi

Jag har ju liksom glömt att blogga om fredagen..och lördagen för den delen!

Jag och  "gänget" haha, var i stan och besökte Cybertown vilket var ruggigt kul.. fan vilken rolig grej det där är!! Man blir ju som rena lågstadieeleven igen:)

När vi kommer dit, i sista minuten också eftersom vi åkte bil in till Mörby och därifrån komunalt vilket inte var planerna från början så fick vi sällskap av 13 personer till inne på banan, jobbiga jävlar..de sköt hej vilt! ;P

Men jag kom iallafall 2a, i vårt "gäng", Kickoo kom 1a.. och jag menar så länge vi leder är ju situationen på topp;)


Vi promenerar vidare till Biljardpalatset längre ner på gatan, går in för att boka 3 bord. Men tydligen var det 50 minuters väntetid.. det orkade inte vi och vände mot dörren igen.
När vi kommer ut säger vi till resten av "gänget" som väntat utanför att vi vänder hemåt för att börja dricka istället eftersom det var 50 minuters kö.

Då sticker Björn fram huvudet, kollar in mot lokalen och säger "Aha vart då?" och vakterna  börjar skratta. Jävla lustigkurre det där:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0