Torsdag nu igen, helg imorgon alltså!

Jag spenderade natten i Djursholm, det var väldigt kyligt där..lika kallt inne som ute kändes det som. Men som tur var fanns där en öppen spis som jag nyttjade väldigt duktigt!

Kunde inte sova för att klockan var för lite och för att madrassen knakade. Jag la mig i soffan istället..

På morgonen, klockan 07.30 kommer Christer in i vardagsrummet, sätter sig på min mobil "vad fan" och sedan sätter han sig på min arm "Men vad i helvete" Hahahaa

Har varit på invigningen av Enebybergs nya konsum, jävligt fräsch butik :)
Nu sitter jag hemma hos Kicki och ska hjälpa henne med att platta håret eftersom hon olyckligtvis råkade bli invalid under gårdagens arbetspass.. :/



Tjing tjong lakritsstång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0