En farande kväll..

Efter min pappas Ålandsvistelse kommer han hem med en stor påse dumle till mig, det satt inte helt fel.
Jag provsmakade dem och tog mig sedan ett bad, där jag låg och spelade "Vem vill bli miljonär" ;)

När Kickoo slutade jobbet kom hon och hämtade mig, vi åkte hem till henne.. men kände inte för att sitta still.
Så det slängs i väg ett sms till Jocke för att sedan ta en tripp till MAX, Max Hamburgare alltså.. inte en person som Jocke hade trott först:P

Hamburgarna var inga höjdare, råa och brända på samma gång tur att dippen var god iallafall!

Sedan tittade vi på Idol, vad har hänt? De är ju duktiga.. men nervositeten verkar ha tagit ett enormt övertag.
Men inte ville vi sova redan klockan 01, det fick bli en film..
"Case 39" Har ni sett den?

Den var faktiskt bra, lite äcklig mellan varven men det är då man sitter klistrad:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0