Mamma Mu

På något jävla vänster kom vi in på sagor.. och därmed Mamma Mu!

IDA:

men palla ska läsa dt sen dt e en jävla massa regler när dt gäller sagor! undrar ifall man blir straffad ifall man bryter de!? :D:D hahaha


JAG:

Jag menar det, fast iofs kan det vara lättare att förstå om läraren har förklarat innan.. det hjälpte mig ibland, som den ointelligenta varelse jag är

Om man bryter vadå, sagovärldens-regler? Passa dig, lakritstrollet eller mamma mu kanske kommer efter dig i sömnen.....


IDA:

hahah vad ska mamma mu göra mig? dränka mig i mjölk???? :D:D


JAG:


JA, eller strypa dig med hennes spenar..läskig tanke

eller kväva dig, en spene i varje näsborre och resten i munnen

 

IDA:

fy fan vad weard hon blev helt plötsligt! kommer aldrig kunna kolla mamma mu i ögonen igen! ;)


JAG:


Har du träffat henne personligen? WOW, du kan precis ha blivit min nya idol :):)


IDA:


jaaaa! fy fan hon verkade ju trevlig, vad fan hände!??

galna ko sjukan??

 

JAG:


Hon är trevlig!! Men så fort hon har tagit sin medicin mot schitzofrenin blir hon alldeles tokig

Ja, typ en blandning....

 

IDA:

nice! mamma mu e alltså typ knarkare! sjukt :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0