THE LAST SONG<3

Vilken 10-poängare till film,  den är verkligen något jag rekomenderar er att se!!

Jag hade sällskap av Kickoo och vi satt och grät tillsammans, hihi.
Det har väl hänt 1 gång tidigare men då har det handlat om lite mer serious buisness;)

Jag har väldigt lätt för att gråta, gråter till många sorgliga filmer faktiskt..eller ibland bara till sorgliga scener hahaha. Men när jag hörde Kickoo snyfta brevid mig kändes det lite mer okej att släppa ut det, så där låg vi med tårarna längs kinderna samtidigt som vi skrattade åt oss själva. Mysigt var det:)

Det är liksom en film som fick med (typ) allt, helt enkelt en film i min smak.. totally:D



Jag bjuder på trailern också:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0