Lite Asien i bilder.

Jag bara älskar vädret, idag vaknade jag 07.40 av att solen sken rakt i ansiktet på mig. Vanligtvis avskyr jag det, men idag blev jag bara glad!
Fan vad varmt är ute, redan klockan 8 på morgonen! I Like this, nu är våren nästan här, på riktigt :)








Vi var ute på "Sunset scuid-fishing", det var inte speciellt roligt.. men jag tyckte dock att det var lite häftigt, när Canadensaren fångade en stor bläckfisk tillexempel. Men i rolighetsgrad - hade jag nog lika gärna kunnat tagit med mig metspöt ner till Vallentunasjön.




Här är vad vi tror (såg ingen högre i allafall) Pho Qouc's högsta byggnad.
Det var även i denna byggnad vi sprang upp när vi fick Tsunamivarningen hemma från Sverige, innan det att vi sprang upp i berget, hehe.



Canadensaren's fångst och våran såkallade middag - det var inte gott, vi gick och åt på en tysk restaurang när vi kommit i land istället ;)
Jag fick bläck på foten, cooolt.






Hopp-san.
Det där var roande, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0