YES!

Jag citerar min facebookstatus: "YES!"

För er som inte vet, jag sökte jobb på Ica härom veckan, jag var på intervju och det gick bra - fick bara bra vibbar. Men han ringer mig och säger att det tyvärr inte blev något den här gången eftersom dem tagit in folk som redan har erfarenhet för arbetet.
Förståeligt, men hur sjutton ska jag få någon erfarenhet om jag inte får någon chans??

Men glöm och gå vidare..
JAG HAR FÅTT JOBB!


På hemtjänsten igen, fast i Rosen. Där körkort inte är ett krav!
Börjar redan ikväll, pirrigt.

OCH, vilket fint väder det är ute.. jag älskar det! Blir så himla glad av solen.
Var ute med Grus och han ville nästan inte gå in:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0