Middagsgäster! :)

Halli och hallåå!

Idag vaknade jag 9, trodde jag. Klockan var visst 10, det har ju blivit så dags att ställa om
klockan till sommartid :)

Relativt pigg som jag var, började jag städa upp på rummet inför vårt finbesök till eftermiddagen..
borde kanske se till att ha gäster mer ofta??
Nu ser det iallafall riktigt trevligt ut där inne, en aning kallt dock.
En öppenspis vore kanon! Men får nog nöja mig med ett gäng värmeljus istället.

Moster maggan, kusin Marie och gubben Christer skulle komma på middag.
Jag med mitt matintresse kände för att bjuda på förrätt eftersom pappa tagit åt sig middagen, toastskagen och hemmagjort vitlöksbröd fick det bli, med undantag för Marie som är fiskallergiker!
Var tydligen riktigt uppskattat, trevligt :)

Sedan blev det bildvisning och presentutdelning. Dem blev mycket nöjda över presenterna - Christer väldigt faschinerad över sin käpp ;).. Jag tycker om att ge bort presenter, det är så kul att se hur glada folk blir! Hihi.

Nu har dem precis lämnat byggnaden och jag funderar på att...köpa en dator eller se på en film!?






Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: big sis

Du e bra på presenter. De e välanvända!! Låter mysigt, hade gärna varit där!! Puss

2011-03-27 @ 21:27:47
URL: http://loppan-anna.blogspot.com
Postat av: Alexx

Det är kul att höra:) Ja, det var mycket trevligt! Flytta närmare. Puss

2011-03-27 @ 22:09:58
URL: http://newbeerg.blogg.se/
Postat av: big sis

Köp en dator vettja!

2011-03-28 @ 06:44:54
URL: http://loppan-anna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0